בלטימור 3, קרית אריה, פתח תקווה

משנת 1978

בשירות ארצי

מכירת מצעים בסיטונאות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מכירת מצעים בסיטונאות חברת הטקסטיל הוותיקה אמריקן קנון מייצרת ומשווקת מצעים בסיטונאות לצרכי השוק המוסדי בישראל מאז 1978, לרבות בתי מלון, בתי הארחה, צימרים, מרכזי ספא, מרפאות, בתי אבות ופנימיות. מדובר במבחר סוגי מצעים איכותיים המוצעים בשלל מידות, סוגי בדים, צבעים והדפסות, ומסופקים בהתאם לדרישה עם מעטפת שירות מקיפה השמה דגש על עמידה בלוחות הזמנים שנקבעו. בנוסף לכך, בהיותנו מייצרים ומשווקים את מוצרי הטקסטיל השונים שלנו אנו מציעים אותם למגזר המוסדי והעסקי במחירים משתלמים וזולים במיוחד, שהינם ללא פערי תיווך.

מגוון סוגי מצעים

מכירת מצעים בסיטונאות תוצרת הארץ ומיובאים מסוגים רבים ושונים, העונים לצרכי מוסדות במשק. סוגי המצעים כוללים בין היתר מצעי בד סאטן ממאה אחוז כותנה, מצעים מאה אחוז כותנה סרוקה, מצעי טריקו ג'רסי מאה אחוזי כותנה, ומצעים העשויים מחמישים אחוז פוליאסטר וחמישים אחוזי כותנה. מצעים אלו מסופקים במגוון מידות, צבעים והדפסים בסטים או כיחידות נפרדות, וכוללים סדינים עם או בלי גומי, ציפיות לכריות ושמיכות, וכן מגווןגדולשלסוגישמיכותלחורףולקיץ.

מצעים בשלל גוונים והדפסים

אצלנו כל מוסד ובית עסק יכול לאתר מצעים בצבעים, גוונים והדפסים המתאימים לצרכיו ורצונותיו. כך למשל, אנו מספקים מצעי דיאולן כותנה בגוונים של כחול כהה, לבן, שחור, בורדו, תכלת, ורוד בייבי, תפוח, מוקה, טורקיז, קרם, סגול בהיר, אפור ופוקסיה. כמו כן תוכלו לרכוש מצעים עם מגוון סוגי הדפסים. לדוגמא, מצעי כותנה מוצעים בין היתר עם הדפסי כוכבים בגווני אפור או ורוד, הדפסות אייפל בהשראה פריזאית, עם פסים צבעוניים, הדפסות פרחוניות, דגמים גיאומטריים ודגמים משולבי משבצות ונקודות צבעוניות.

 

עוד המון מוצרי טקסטיל בסיטונאות

מלבד מצעים, חברתנו מספקת מענה רחב ואיכותי לצרכי טקסטיל מוסדיים. המוצרים כוללים בין היתר וילונות, שמיכות קיץ וחורף, מגבות, חלוקים, מפות, מגני מזרונים ושטיחונים. מוצרים אלו, בדומה למצעים, מוצעים עבור מחירים זולים ובמגוון סוגי בדים, דגמים, מידות, שיטות תפירה וגימור, צבעים והדפסים.

להזמנת מצעים בסיטונאות

לרכישת מצעים בסיטונאות או מוצרי טקסטיל נוספים של חברתנו, בואו לחנות הדגל שלנו בפתח תקווה או צרו קשר עם אמריקן קנון בטלפון 03-9233445/6.

חניה חינם ללקוחותינו במקום, נגישות מלאה לנכים.

תכנים אחרונים

וילונות בפתח תקווה

למי שרוצה לרכוש וילון לביתו או לעסק הנמצא באזור פתח תקווה כדאי שיכיר את אמריקן קנון. מדובר בחנות ותיקה הפועלת כבר מסוף שנות השבעים ומתמחה

וילון תפירת קפלים

תפירת וילון קפלים

תפירת וילון קפלים מגוון איכותי של וילונות קפלים החברה הוותיקה והמוערכת אמריקן קנון מציעה ללקוחותיה מהמגזר הפרטי, העסקי והמוסדי, מגוון איכותי של וילונות קפלים. הוילונות

וילונות ורטיקליים

וילונות ורטיקליים לעצב את הבית או המשרד עם וילונות ורטיקליים מחפשים וילונות יפים, יעילים ועכשוויים לעיצוב הבית והמשרד? כדאי שתכירו את הוילונות הורטיקליים שיש לאמריקן

יצירת קשר

מלאו את הפרטים הבאים ונשוב בהקדם

דילוג לתוכן